Hahah jag gaarvar när jag tänker på er

Jag föll för den här killen dirket, helt underbar!
Och om han inte skrivit texten själv? och om han har det? han är sjukt söt och en äkta liten ghetto style child, love mama.
KOlla! ^^,



Oj va tyst det har blivit på bloggen nu ;)
Peace, SUCKERS!

Komentarer & åsikter
Postat av: Anonym

Men din idiot det är dig jag vill åt och du slutade svara. Varför ska jag då fortsätta skriva? :S
Du vill att det ska vara "värsta kriget" i din blogg, du klagar när vi inte skriver, SKRIV NÅGOT SJÄLV?!?!

2008-04-26 @ 00:05:07
Postat av: Mino

haha den ungen är riktigt grym :)

2008-07-01 @ 09:41:57
URL: http://manreet.blogg.se/

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0