Graffitilaser & fotboll

Det här me Laser graffiti är skit grymt ju!
Hur mycket vet ni om det?

Kolla in bilderna, jag tycker det e fet najs iaf. Klotter som går att ta bort hur lätt som helst, fastnar ju inte ens.
Dom riktar bara lampan och kolttrar med ljus.

  

Ska läsa mer om det här, skit spännande jue ^^
Haha, vilket freak jag e, men det är sant, jag älskar grafiti.

Matchen har redan börjat så ska lägga mig i soffan me filt och fruktskål, haha leker nyttig xD
Önska lycka till till Barca, så det inte bara blir engelska lag i slutet...

Kvällens matcher :
Manchester United - Roma
Barcelona - Schalke 04

Peace suckers!
 


Komentarer & åsikter
Postat av: Lina

woow! Det var verkligen sinnes snyggt!
& smart ändå. Perfekt för alla konstnären att synas utan att mucka onödigt mycket med staten!
ska bli spännande att se hur detta utvecklas, jag är nämligen också ett grafffreak;)

2008-04-09 @ 23:29:55
URL: http://dumed.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0