Good evening pussyface

Vill tipsa mina läsare om en jätte skön blogg som INTE handlar om bara massa mode, smink och yta, den är rolig och har såååå myycket mer att komma med än dom flesta andra bloggar... Tycker jag iaf.
Läser den så ofta jag kan ^^,
Malkysoltani- Whats cookin good lookin. Klicka på länken så kommer ni dit på direkten ;)


Hade för övrigt fett kul me Yashar, som vi alltid har plus godaste maten svär... Hmm... Ska nog hälsa på snart igen (A) hahah ^^,

Men nu ska Fluffy snart göra annat, hon är trött och soffan med fruktskålen lockar så det svider....
Slänger in lite musik i nästa inlägg men sen ere Gonatt bloggen!

Peace fuckers

Komentarer & åsikter
Postat av: Anonym

heej, hehe de roligt när folk skriver, jag gillar att se hur andra tänker:D
Jag vet Blodd Diamond är den som kommer
efter Titanic, de två är ett måste ha sett:D
hörs

2008-04-18 @ 07:36:17
URL: http://aanonymoous.blogg.se
Postat av: Lizah

Pussyface, va? ;P

2008-04-18 @ 11:32:58

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0