Fett kul...

Sitter i datasalen och ska skriva om Rwanda, nått projekt arbete som är rätt tråkigt.
Just nu iaf.

Krigandet på min blogg värkar ha upphört får se vad som händer om dom fortsätter.

Men Stör mig på den personen som låtsas vara "Basira"
asså jag är inte så dum så jag går på det... Den som skrev det kan lägga av.
Men alla ska få säga det dom tycker och drf raderar jag ingen kommentar.



Men skit samma det dära, ska ha en FETT bra dag, som just nu bara har börjat och varit bra hittils ;)

Komentarer & åsikter
Postat av: aanonymoous

jag hade tänkt att gå natur, ja tror jag har kommit in på teoretiska men vet inte om de har mycket plugg för annars pallar jag inte...har du hört något om den?

2008-04-25 @ 18:26:52
URL: http://aanonymoous.blogg.se

Skriv din kommentar här
OBS anonyma kommentarer publiceras ej!


Namn:
Remember me! :)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0